چشــــــم برخـــوار

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت چشــــــم برخـــوار


سپاهان درب
آغاز تمرینات امیدهای ایران در تهران
توقف بیش از ۱۹ ساعته زائران خانه خدا در فرودگاه تهران!
مخوف ترین مجرمین در کشورهای عربی

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران تمرینات این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آغاز کرد.

شمار زیادی از هموطنانمان که به رغم نگرانی‌ها در خصوص میزبانی سعودی‌ها بار سفر بسته و عزم حج کرده‌اند، ساعات طولانی‌ است با بی تفاوتی برخی مسئولان در فرودگاه گیر افتاده‌ و راه فراری ندارند.

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

در این گزارش نگاهی می اندازیم به جدیدترین تصاویری که مریخ نورد ناسا موسوم به کنجکاوی از سطح مریخ به زمین ارسال کرده است

چند روز پیش، «علی اکبر جوانفکر»، مشاور رسانه ای رئیس دولت های نهم و دهم، گفت وگویی با خبرنگار «تابناک» در مورد موضوعات مختلف جریان احمدی نژاد و اطرافیان وی انجام داد که در این مصاحبه مسائل، موضوعات و اتهامات بی پایه و بدون سند و مدرک علیه برخی افراد و قوه محترم قضائیه مطرح شده بود.

این پرداختی نجومی از محل اعتبارات ورزش همگانی، در حالی انجام شده که پیش از این کمبود بودجه و اعتبار به عنوان یکی از معضلات و موانع مهم توسعه ورزش بین اقشار مردم در کشور و سرانه پایین ورزش در استان ها، اعلام شده است.

پلیس با انتشار تصویری از یک سارق، از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل‌های تردد وی را در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

عکس یادگاری گرفتن با حادثه تروریستی مجلس زشت و ناپسند است؟ پاسخ به این پرسش کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد، مگر اینکه تصاویر روز گذشته مجلس شورای اسلامی را مرور کنیم!

قاضی شعبه اول دادگاه عمومی شهرستان مرزی مراوه تپه در شرق گلستان، پس از رسیدگی به پرونده یک بهره‌بردار غیرمجاز آب، وی را به تهیه «مقاله پژوهشی درباره آثار منفی برداشت‌های غیرمجاز از سفره‌های آب زیرزمینی» محکوم کرد. با این ملاحظه که قاضی برای آشنایی متهم با آثار شوم برداشت آب های زیرزمینی، وی را به بهره بردن از نظریات پرفسور کردوانی، پدر علم کویرشناسی ایران مکلف و شیوه ارائه این مقاله را نیز مشخص کرده است.

نکته جالب توجه آنکه مقاومت طحانیان برای مصاحبه با خبرنگار بی حجاب را برخی به اسیر نوجوان دیگری نسبت داده بودند که آن بیت را برای خبرنگار هندی خوانده بود؛ اتفاقی که شاید ناشی از یک اشتباه کوچک باشد؛ اما موجب شده برای سال های سال، نام مهدی طحانی و دیگر آزاده حاضر در آن صحنه گره بخورد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/